Hocam yurtdışı istemiyorum demişsiniz ama telefonumun kaydı pasaporta direk. Daha önceden itraderimde 4S satmışlığım var kendi telefonumu
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-gb-beyaz.html

Saygılar