• 05-11-2013, 20:09:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Elimde 1 tane iphone 5 var. Pasaporta kayıt yaptırmamız gerekiyor ancak pasaportum dolu. Yardımcı olabilecek birileri var mı?

    Veya geçici kayıt adı altında yapılan işlemde olabilir. Telefon 3,4 ay sonra tekrar yurtdısına gidecek..
  • 05-11-2013, 20:12:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bütçeniz nedir bu konu için?
  • 05-11-2013, 20:14:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Belirlenmiş herhangi bir bütce yok. Pasaport hakkı olan kişi ile görüşürüz.
  • 05-11-2013, 20:15:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    PM gönderildi.
  • 05-11-2013, 20:59:26
    #5
    cerebellum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirlenmiş herhangi bir bütce yok. Pasaport hakkı olan kişi ile görüşürüz.
    elimde iki tane pasaport var ama bu işler nasıl yapılır hiç bilmiyorum..