Merhaba,
Elimde 1 tane iphone 5 var. Pasaporta kayıt yaptırmamız gerekiyor ancak pasaportum dolu. Yardımcı olabilecek birileri var mı?
Veya geçici kayıt adı altında yapılan işlemde olabilir. Telefon 3,4 ay sonra tekrar yurtdısına gidecek..
Alış: Pasaport kayıt hakkı
4
●295
- 05-11-2013, 20:09:35Üyeliği durduruldu
- 05-11-2013, 20:14:15Üyeliği durdurulduBelirlenmiş herhangi bir bütce yok. Pasaport hakkı olan kişi ile görüşürüz.
- 05-11-2013, 20:59:26elimde iki tane pasaport var ama bu işler nasıl yapılır hiç bilmiyorum..cerebellum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle