Merhaba,

Elimde 1 tane iphone 5 var. Pasaporta kayıt yaptırmamız gerekiyor ancak pasaportum dolu. Yardımcı olabilecek birileri var mı?

Veya geçici kayıt adı altında yapılan işlemde olabilir. Telefon 3,4 ay sonra tekrar yurtdısına gidecek..