Merhaba arkadaşlar ben replika takım forması almak istiyorum Beşiktaş'ın.Fakat o kadar aramama rağmen 1.Sınıf replika forma bulamadım.Forumda bir arkadaş satıyomuştu ama şu an bırakmış galiba ulaşamıyorum.
Satan arkadaşlar veya önerebileceğiniz biyer varsa yardımcı olur musunuz.
Alış: 1.Sınıf Replika Forma Alacağım
5
●868
- 30-10-2013, 13:26:15benzer bir konu da ben açacaktım, iyi olmuş.
varsa 1. sınıf replika ticareti yapan bana da ulaşabilir. - 30-10-2013, 18:03:52Benim arkadaşım satıyor.
Fiyatını tam hatırlamıyorum ancak sizin için sorarım sanırım 40-50
arası bir fiyata satıyordu.
Direk iletişiminizi ben sağlayabilirim reel arkadaşımdır kendisi. Kendi imalatlarıymış sanırım mevzusu açılmıştı konuyu görünce de yazmak istedim. Eğer uygun olursa fiyatı tekrar sorarım ben. Ama bu fiyatlar arasında hatırlıyorum yanlışım yoksa.
arası bir fiyata satıyordu.