Konu
Alış
1.Sınıf Replika Forma Alacağım
30-10-2013, 18:37:23
#5
kaaxe
bu konu yanlış yerlere gidecek farkındayım ama umrumda değil bir beşiktaşlı nasıl olurda replika forma alır kafam almıyor. !!!!