• 23-10-2013, 18:33:51
    #1
    telefon alındı.
  • 23-10-2013, 19:01:57
    #2
    Kolay gelsin inşallah bulursun
  • 23-10-2013, 19:58:21
    #3
    ismailoztok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin inşallah bulursun
    satmadın telefonunu bende gittim android telefon aldım 5 dk önce.

    general mobile discovery'e beni muhtaç ettin daha ne diyeyim
  • 23-10-2013, 20:13:20
    #4
    Güle güle kullanırsın inşallah oda güzel telefon Allah iyi günde kullanmanı nasip etsin
    kendi konumda da dediğim gibi kısmet değilmiş nasipte yokmuş
  • 23-10-2013, 20:24:52
    #5
    ismailoztok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle kullanırsın inşallah oda güzel telefon Allah iyi günde kullanmanı nasip etsin
    kendi konumda da dediğim gibi kısmet değilmiş nasipte yokmuş
    amin. sende istediğin fiyata satarsın inşAllah
  • 23-10-2013, 20:40:14
    #6
    1350 liraya sattim dun


    Tapatalk ile gönderildi
  • 23-10-2013, 21:29:13
    #7
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1350 liraya sattim dun


    Tapatalk ile gönderildi
    Altın kaplama mıydı
  • 24-10-2013, 00:57:12
    #8
    Tabiki hayır bazı arkadaşlar iddialaşıyorlarda şukadar bukadar diye. Ama ben istediğim rakama satabiliyorum

    İyi alışverişler
  • 24-10-2013, 00:58:55
    #9
    İphone 4s 32 gb siyah var geçen sene ağustosta alındı. Tüm aparatları duruyor 1 tane bile çizik yok 1100 lira