ismailoztok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güle güle kullanırsın inşallah oda güzel telefon Allah iyi günde kullanmanı nasip etsin
kendi konumda da dediğim gibi kısmet değilmiş nasipte yokmuş
amin. sende istediğin fiyata satarsın inşAllah