• 22-10-2013, 13:08:42
    #1
    Merhabalar
    Arkadaşlar,
    Yeni bir telefon almak istiyorum. limitim en az vade farksız 12 taksit yapılacak şekilde 700 Tl kadar.
    Hangi telefonu almalıyım ?
    Veya ikinci el olarak temiz önerebileceğiz bir telefon var mıdır ?
    İphone 4s olursa ne hoş olur temiz güzel birşey.
    HTC serisindende bir telefon olabilir.
    Tavsiye link veya kendi telefonlarınızın bilgilerini burdan veya pmden ulaştırırsanız çok sevinirim.
  • 22-10-2013, 13:32:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    4S o fiyata almanız çok çok zor.
  • 22-10-2013, 13:36:35
    #4
    blackberry q5 var düşünürseniz
  • 22-10-2013, 13:49:47
    #5
    bb kara listede benim için. çok sağolun.

    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4S o fiyata almanız çok çok zor.
    nasip kısmet. kafam bozulacak ödeyemeyeceğim taksitlerle telefon alacam daha kötü olacak

    Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blackberry q5 var düşünürseniz
    bb kara listede benim için. çok sağolun.
  • 22-10-2013, 16:04:58
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    general mobile discovery al
  • 22-10-2013, 16:06:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iphone 4s o fiyata varsa bana da pm lütfen
  • 22-10-2013, 17:25:25
    #8
    Galaxy Note 1 yıl kadar garantili hocam ilgilenirsen pm
  • 22-10-2013, 17:27:52
    #9
    mixtapes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    general mobile discovery al
    Bencede discovery işinizi görür hemde sıfırını alırsınız

    LG-P880 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi