Merhabalar
Arkadaşlar,
Yeni bir telefon almak istiyorum. limitim en az vade farksız 12 taksit yapılacak şekilde 700 Tl kadar.
Hangi telefonu almalıyım ?
Veya ikinci el olarak temiz önerebileceğiz bir telefon var mıdır ?
İphone 4s olursa ne hoş olur temiz güzel birşey.
HTC serisindende bir telefon olabilir.
Tavsiye link veya kendi telefonlarınızın bilgilerini burdan veya pmden ulaştırırsanız çok sevinirim.