Alış: İphone 4S Arıyorum..
6
●330
- 09-10-2013, 12:53:31bende var satamyı düşünüyorum 5 almak için. jailbreakli beyaz renk.
sadece yanında dikkatli bakıldığında ufak bir içeri girme mevcut 2-3 igne başı büyüklügünde o kadar ufak.
arka ön jelatinli .
aklımda bi fiyat yok siz ne verirsiniz telefona fiyat olarak.
not 2 elini bilmiyorum telefonun ne kadar oldugunu
sahibindene bakıyorum farklı farklı fiyatlar mevcut
not telefon 16 gb kutulu yollanacak
en ufak arızası veya problemi yok - 09-10-2013, 17:21:0312 Aylık iPhone4S 16GB Teknosa Çıkışlı - Orjinal Aksesuarları ve faturası ile Satışta... https://www.r10.net/1067953401-post1.html
- 09-10-2013, 17:45:501000 tl ye şuan kullandığım telefonu verebilirim, uygun bi fırsatta satmayı düşünüyordum denk geldim. fiziksel bi sorunu yoktur sadece ilk kullandığım zamanlarda korumasız kullandığım için ufak tefek yakından bakıldığında belli olan çizikler var. daha sonra hep koruma ile kullandım. her hangi bi darbe vs yoktur.