• 09-10-2013, 12:49:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar İphone 4S arıyorum satmayı düşünen arkadaşlar teklif alabilirim.
  • 09-10-2013, 12:51:25
    #2
    Genpa garantili 16gb, beyaz. 1100 TL. Düşünürseniz.
  • 09-10-2013, 12:53:31
    #3
    bende var satamyı düşünüyorum 5 almak için. jailbreakli beyaz renk.
    sadece yanında dikkatli bakıldığında ufak bir içeri girme mevcut 2-3 igne başı büyüklügünde o kadar ufak.
    arka ön jelatinli .
    aklımda bi fiyat yok siz ne verirsiniz telefona fiyat olarak.
    not 2 elini bilmiyorum telefonun ne kadar oldugunu
    sahibindene bakıyorum farklı farklı fiyatlar mevcut
    not telefon 16 gb kutulu yollanacak
    en ufak arızası veya problemi yok
  • 09-10-2013, 12:53:59
    #4
    Tr çıkışlı Daha önce ekranı değiştiği için garanti dışı kalmış şu anda kullandığım cihaz var.Tek sorunu ekran sensörü çalışmıyor.
    Düşünürseniz 800 TL'ye verebilirim.
    Full kutu aksesuar beyaz renk.
  • 09-10-2013, 17:21:03
    #5
    12 Aylık iPhone4S 16GB Teknosa Çıkışlı - Orjinal Aksesuarları ve faturası ile Satışta... https://www.r10.net/1067953401-post1.html
  • 09-10-2013, 17:45:50
    #6
    1000 tl ye şuan kullandığım telefonu verebilirim, uygun bi fırsatta satmayı düşünüyordum denk geldim. fiziksel bi sorunu yoktur sadece ilk kullandığım zamanlarda korumasız kullandığım için ufak tefek yakından bakıldığında belli olan çizikler var. daha sonra hep koruma ile kullandım. her hangi bi darbe vs yoktur.
  • 09-10-2013, 22:49:23
    #7
    12 Agustos 1800 TL Media markt faturali Brightstar garantili siyah zerre cizik darbe yok sifirdan farksiz full kutulu 1400 TL


    Tapatalk ile gönderildi