1000 tl ye şuan kullandığım telefonu verebilirim, uygun bi fırsatta satmayı düşünüyordum denk geldim. fiziksel bi sorunu yoktur sadece ilk kullandığım zamanlarda korumasız kullandığım için ufak tefek yakından bakıldığında belli olan çizikler var. daha sonra hep koruma ile kullandım. her hangi bi darbe vs yoktur.