• 06-10-2013, 18:21:36
    #19
    2. el Logitech G27 fiyatı özel mesaj ile atar mısınız?
  • 06-10-2013, 18:59:43
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda logitechden sapma profesyonel rünleri var
    +

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.Yazim hataları için kusura bakmayın.
  • 11-10-2013, 21:34:49
    #21
    güncell
  • 11-10-2013, 22:21:39
    #22
    Sıfırı da çok pahalı değil sanırım kullanmıyorum bende bir adet var.
    Açıkçası çok başarılı bulmadığım bir ürün bundan almanı tavsiye etmem.

  • 13-10-2013, 14:01:21
    #23
    okatilla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırı da çok pahalı değil sanırım kullanmıyorum bende bir adet var.
    Açıkçası çok başarılı bulmadığım bir ürün bundan almanı tavsiye etmem.


    bilgi için teşekkürler