Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda logitechden sapma profesyonel rünleri var
+

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.Yazim hataları için kusura bakmayın.