• 11-08-2013, 02:42:17
    #1
    Merhabalar;

    Fenerbahçe 2012-2013 çubuklu formasından satan varmı acaba orjinal olmasa da olur birisine vereceğim, S beden olması gerekiyor fiyat ve kargo bilgisi konusunda bilgi verirseniz sevinirim,

    Teşekkürler.
  • 11-08-2013, 14:18:47
    #2
    Özel mesaj gönderilmiştir.
  • 11-08-2013, 19:44:06
    #3
    ysmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj gönderilmiştir.
    Halledildi hocam,
    Konu Kilitlenebilir...