Merhabalar;
Fenerbahçe 2012-2013 çubuklu formasından satan varmı acaba orjinal olmasa da olur birisine vereceğim, S beden olması gerekiyor fiyat ve kargo bilgisi konusunda bilgi verirseniz sevinirim,
Teşekkürler.
Forma Satan Varmı ?
2
●363
- 11-08-2013, 02:42:17
- 11-08-2013, 19:44:06Halledildi hocam,ysmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu Kilitlenebilir...