Merhabalar;

Fenerbahçe 2012-2013 çubuklu formasından satan varmı acaba orjinal olmasa da olur birisine vereceğim, S beden olması gerekiyor fiyat ve kargo bilgisi konusunda bilgi verirseniz sevinirim,

Teşekkürler.