• 05-08-2013, 14:15:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba. Şuanda Hamburgtayım. Cumartesi günü Saturn'den Wacom Inkling satın aldım. Bugün deneme fırsatım oldu, alet gayet iyi çalışıyor. Ben karakalem yaptığım için işi kağıtta bitirmeyi seviyorum. Ancak anladım ki alet illustratörlere, maskot, logo tasarımcılarına çok daha uygun. Çünkü kağıtta çizdiklerinizi vektörel olarak Photoshop veya Adobe İllustratore aktarabiliyorsunuz. Forumdan almak isteyen olursa 300 tl'ye satmak istiyorum aksi halde yarın ürünü iade edeceğim. Türkiyede satış fiyatı 500 tl.

    Detaylar için: http://www.wacom.com/en/products/mobile/inkling


    www.youtube.com/watch?v=fXbBA1DRE84


    Inkling, basınca duyarlı kalemi ile kağıda çizdiklerinizi dijital ortama aktarabildiğiniz bir arayüz sunuyor.

    Kullandığı kızılötesi ve ultrasonik teknolojileri ile çizimlerinizi aktaran bir üründür.




  • 05-08-2013, 14:21:05
    #2
    Ürün hoşuma gitti hayırlı satışlar
  • 05-08-2013, 14:31:06
    #3
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün hoşuma gitti hayırlı satışlar
    Teşekkür ederim. İki görsel de ekledim konuya
  • 05-08-2013, 20:24:03
    #4
    300 Tl'ye dusurdum fiyati ve kargo benden