Merhaba. Şuanda Hamburgtayım. Cumartesi günü Saturn'den Wacom Inkling satın aldım. Bugün deneme fırsatım oldu, alet gayet iyi çalışıyor. Ben karakalem yaptığım için işi kağıtta bitirmeyi seviyorum. Ancak anladım ki alet illustratörlere, maskot, logo tasarımcılarına çok daha uygun. Çünkü kağıtta çizdiklerinizi vektörel olarak Photoshop veya Adobe İllustratore aktarabiliyorsunuz. Forumdan almak isteyen olursa 300 tl'ye satmak istiyorum aksi halde yarın ürünü iade edeceğim. Türkiyede satış fiyatı 500 tl.

Detaylar için: http://www.wacom.com/en/products/mobile/inkling


www.youtube.com/watch?v=fXbBA1DRE84


Inkling, basınca duyarlı kalemi ile kağıda çizdiklerinizi dijital ortama aktarabildiğiniz bir arayüz sunuyor.

Kullandığı kızılötesi ve ultrasonik teknolojileri ile çizimlerinizi aktaran bir üründür.