Merhaba arkadaşlar kolay gelsin herkese hayırlı işler. iPhone 3GS'im var yükseltmek istiyorum. 1000 TL bütçem var, önümde iki seçenek var sizlere danışmak istedim. Şöyle ki;
1) 0 iPhone 4
2) 2. el iPhone 4S
2. el iPhone 4S istiyorum fakat kredi kartına taksitli olması gerekiyor. Bu şekilde alabileceğim bir yer var mı? Satan arkadaşlar varsa ilgilenirim. Hayırlı ramazanlar
iphone 4 almaktansa 2.el temiz 4s almanızı tavsiye ederim.
Alacağınız kişi ile anlaşıp sanalpazar ilanı açtırırsanız %5 komisyonla 12 taksite kadar alabilirsiniz.Bu tarz cihazlar Donanımhaberin 2. el bölümünde oldukça çok oraya bakmanızı tavsiye ederim.
iphone 4 almaktansa 2.el temiz 4s almanızı tavsiye ederim.
Alacağınız kişi ile anlaşıp sanalpazar ilanı açtırırsanız %5 komisyonla 12 taksite kadar alabilirsiniz.Bu tarz cihazlar Donanımhaberin 2. el bölümünde oldukça çok oraya bakmanızı tavsiye ederim.
Teşekkürler hocam bende sizin gibi düşünmüştüm. Sanalpazarı bilmiyorum DHye bakayım birde.