Merhaba arkadaşlar kolay gelsin herkese hayırlı işler. iPhone 3GS'im var yükseltmek istiyorum. 1000 TL bütçem var, önümde iki seçenek var sizlere danışmak istedim. Şöyle ki;
1) 0 iPhone 4
2) 2. el iPhone 4S
2. el iPhone 4S istiyorum fakat kredi kartına taksitli olması gerekiyor. Bu şekilde alabileceğim bir yer var mı? Satan arkadaşlar varsa ilgilenirim. Hayırlı ramazanlar