• 05-07-2013, 21:57:38
    #1
    Aramızdan ayrılanlar...
    Satılmıştır. Konu kilitlenebilir.
  • 05-07-2013, 22:02:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    site ile takas düşünürseniz pm atın hocam
  • 05-07-2013, 22:07:30
    #3
    Aramızdan ayrılanlar...
    Konudada belirttim site vs. de olur burada yazmak yerine site adresi ile pm atabilirseniz çok memnun olurum.
    kcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site ile takas düşünürseniz pm atın hocam
  • 06-07-2013, 10:07:24
    #4
    Turkcell ZTE blade + para şeklinde değerlendirebiliriz
  • 06-07-2013, 10:22:20
    #5
    Aldınız ve niye satıyorsunuz acaba?. Memnun kalmadınız mı?.
  • 06-07-2013, 10:53:20
    #6
    Aramızdan ayrılanlar...
    Soleking hocam, aklınızdaki fiyat ile pm yollarsanız görüşelim.

    Trust hocam, ben sürekli telefon alırım r10 dan memnun kalınmayacak bir telefon değilki. Hevesimi aldım satıyorum.

    GT-N7100 cihazımdan gönderildi
  • 06-07-2013, 11:28:48
    #7
    iPhone 4 16 GB beyaz + biraz para düşünürseniz pm atın hocam.
  • 06-07-2013, 15:03:01
    #8
    Aramızdan ayrılanlar...
    Arkadaşlar öncelikle tekliflerinizi pm yoluyla iletin düşünürseniz diye değil. Mesela x telefonum var şu şu özellikleri kusuru var üzerine şu kadar verebilirim diye. Ayrıca Web Sitesi takaslarında ise adsense gelirli siteler ile takas düşünüyorum.
    Black_Paw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 4 16 GB beyaz + biraz para düşünürseniz pm atın hocam.
  • 06-07-2013, 16:50:06
    #9
    Takas için pm attım bakarmısınız.