Soleking hocam, aklınızdaki fiyat ile pm yollarsanız görüşelim.

Trust hocam, ben sürekli telefon alırım r10 dan memnun kalınmayacak bir telefon değilki. Hevesimi aldım satıyorum.

GT-N7100 cihazımdan gönderildi