• 08-06-2013, 14:44:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. Luxus T10 marka tablet aldım. Ancak netbook almak istiyorum. Alalı 1-2 ay oldu ve kullanmadım bile doğru dürüst tertemiz yani. 120 TL'den satıyorum arkadaşlar.

    Foruma üye olmayıp almak isteyen arkadaşlar olursa skype: yasaronursal

  • 08-06-2013, 23:55:52
    #2
    Revize şart . Hayırlı satışlar ,
    pm gönderdim
  • 09-06-2013, 20:44:30
    #3
    Fiyat 120 TL'ye indirilmiştir arkadaşlar.