Merhaba arkadaşlar. Luxus T10 marka tablet aldım. Ancak netbook almak istiyorum. Alalı 1-2 ay oldu ve kullanmadım bile doğru dürüst tertemiz yani. 120 TL'den satıyorum arkadaşlar.
Foruma üye olmayıp almak isteyen arkadaşlar olursa skype: yasaronursal