• 14-05-2013, 20:12:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Msn kapanmasa 300-500 verenler bile çıkardı.
  • 14-05-2013, 21:48:48
    #20
    Üyeliği durduruldu
    100 - 1000 tl arası eder.
  • 14-05-2013, 21:52:00
    #21
    0.50 kuruş. misli hesabını pm lütfen.
  • 14-05-2013, 22:49:25
    #22
    şahsen benim adım olsaydı 200 250 tl tak çıkarıp verirdim
  • 14-05-2013, 22:55:37
    #23
    Spam yağmuru oluyordur hergün.
  • 14-05-2013, 22:58:28
    #24
    kcyg17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam 1 tl veriyorum
    2 tl ile açık artırmaya devam edelim.
  • 14-05-2013, 23:01:24
    #25
    donanim.net
    Ölücüler dadanmış yine. Mustafa çok kullanılan bir isim. Şahsen bende olsa 5.xxx civarı son alıcıya satarım.
  • 14-05-2013, 23:16:04
    #26
    Dostum kim ne fiyat derse desin isabetli bir değer söylemesi imkansız. Çünkü her malın alıcısı farklıdır. Mesela benim adım Mustafa olsa da o adrese ben 1 tl yine vermem bir başkası gelir 100 TL de verir 1000 TL de verir. Önemli olan reklamını iyi yapabilmek. Piyasa böyle birşey.
  • 14-05-2013, 23:25:32
    #27
    ne antika adamlar var şu forumda be milletin işi güçü yok herhalde onun bunun konusuna salça oluyor. benim ismimde bir adres olsa iyi para vermek isterdim nebileyim mesela seo@hotmail.com gibi bir mail adresi için bu işle uğraşanlar iyi para verebilir. burası ticaret bölümü herşey satılabilir.