Satılık Vınn - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satış:
Satılık Vınn
7
●
521
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satış:
Satılık Vınn
28-04-2013, 13:51:27
#1
expetus
Satıldı
Başlıkta belirttiğim üzere kullanmadığım vınn'ımı satıyorum.30 lira.Orjinal ve kutuludur buarada
29-04-2013, 20:58:17
#2
expetus
güncel arkadaşlar
29-04-2013, 21:26:04
#3
FiLmDiziTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu vını alsam ne işime yarıcak hocam yani ttnettten yine abonelık almam lasım değil mi ? veya benım hattımda internet paketi war onu kllanabilir miyim
29-04-2013, 21:34:19
#4
Supersey
Marka modeli nedir detaylı bilgi labilirmiyim?
30-04-2013, 15:48:50
#5
expetus
Supersey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Marka modeli nedir detaylı bilgi labilirmiyim?
ZTE MF190 hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:48:50 -->-> Daha önceki mesaj 15:30:26 --
FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu vını alsam ne işime yarıcak hocam yani ttnettten yine abonelık almam lasım değil mi ? veya benım hattımda internet paketi war onu kllanabilir miyim
hocam o konuda bilgim yok.hiç kullanmadım doğru düzgün
30-04-2013, 16:29:22
#6
Nahara
Sim kilidi varmı ? TÜm hatlarla aktif mi ?
30-04-2013, 17:31:15
#7
expetus
Nahara adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sim kilidi varmı ? TÜm hatlarla aktif mi ?
hocam geçen sene mayıs ayında aldım ve 2-3 kere kullandım.turkcell baysinden aldım.cihaza ekstra bi işlem yapmadım bilmiyorum sim kilidi ne aktif mi değil mi
05-05-2013, 19:26:04
#8
expetus
güncel arkadaşlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler