• 28-04-2013, 13:51:27
    #1
    Satıldı

    Başlıkta belirttiğim üzere kullanmadığım vınn'ımı satıyorum.30 lira.Orjinal ve kutuludur buarada

  • 29-04-2013, 20:58:17
    #2
    güncel arkadaşlar
  • 29-04-2013, 21:26:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu vını alsam ne işime yarıcak hocam yani ttnettten yine abonelık almam lasım değil mi ? veya benım hattımda internet paketi war onu kllanabilir miyim
  • 29-04-2013, 21:34:19
    #4
    Marka modeli nedir detaylı bilgi labilirmiyim?
  • 30-04-2013, 15:48:50
    #5
    Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka modeli nedir detaylı bilgi labilirmiyim?
    ZTE MF190 hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:48:50 -->-> Daha önceki mesaj 15:30:26 --

    FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu vını alsam ne işime yarıcak hocam yani ttnettten yine abonelık almam lasım değil mi ? veya benım hattımda internet paketi war onu kllanabilir miyim
    hocam o konuda bilgim yok.hiç kullanmadım doğru düzgün
  • 30-04-2013, 16:29:22
    #6
    Sim kilidi varmı ? TÜm hatlarla aktif mi ?
  • 30-04-2013, 17:31:15
    #7
    Nahara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sim kilidi varmı ? TÜm hatlarla aktif mi ?
    hocam geçen sene mayıs ayında aldım ve 2-3 kere kullandım.turkcell baysinden aldım.cihaza ekstra bi işlem yapmadım bilmiyorum sim kilidi ne aktif mi değil mi
  • 05-05-2013, 19:26:04
    #8
    güncel arkadaşlar