Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka modeli nedir detaylı bilgi labilirmiyim?
ZTE MF190 hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:48:50 -->-> Daha önceki mesaj 15:30:26 --

FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu vını alsam ne işime yarıcak hocam yani ttnettten yine abonelık almam lasım değil mi ? veya benım hattımda internet paketi war onu kllanabilir miyim
hocam o konuda bilgim yok.hiç kullanmadım doğru düzgün