• 06-04-2013, 03:18:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar .
    Kullanmadıgım bisikletimi yaptırmaya üşendigim Telefonumu .. Az giydigim ayakkabıyı satıyorum

    İhtiyacı olanın işi görülsün fiyatlarda her türlü anlaşırız.


    Bisikletim
    Şuan depoda yatmakta olup arka tekerini zincirle baglamıstım gitmesin diye öyle binaya kitlemiştim normal kilidi kırıp arka tekerdeki zinciri kıramadıkları için bisikleti çalamamıslardı öyle bi anısıda vardır bende ondan sonra depoya koydum ordada
    zinciri açmaya calısmıstım içinde anahtar kırıldı kilidin öyle duruyor bisiklet
    resimdeki model'in aynısıdır sadece kırmızı modelidir ilgilenen olursa depodan çıkarıp resimlerini çekerim .
    Yürüyeninde sıkıntı yoktur bugün resimlerini çekerken baktım lastiklerin havası inmiş ama betonda durdugundan dolayı diye tahmın ediyorum birde resimde görceginiz gibi göbek çark'taki kapak kırılmış orayada kapak taktırcam alan olursa son kontrolleri yapılıp gönderilecektir. ( RESİMLERİNİ ÇEKTİM KENDİ RESİMLERİDİR )

    Son Fiyatı : 170 TL dir


    Resim2
    Resim3
    Resim4
    Resim5
    Resim6
    Resim7
    Resim8
    Resim9


    Android iphone 4s

    Fiyat : 149 TL Takasta Fiyat Farklı
    Takas : Bayanların kullanabilecegi kibar telefonlar
    Örn: ÖRNEK vb elinizde bulunan telefonlar
    1 tb harici disklerlede takas ..
    Kutulu full Tabletlerle


    Resim2
    Resim3
    Resim4
    Resim5
    Resim6


    Ayakkabı Adidas markadır hediye felan degildir bi heves ugruna Avm'den aldıgım bi ayakkabıdır rengi hoşuma gitmişti daha sonradan hevesim geçti ayakkabıdan sogudum sapasaglam yırtıgı felan yok ayrıyettende Basketbol ayakkabısı gibi yada basketbol ayakkabısı . 1 sene önce yada daha fazla 120 - 130 o aralarda bi fiyata almıştım 1 ay giyip bırakmıştım dedigim gibi o günden sonra hiç giymedim . Adidas kutusu yok ama kutu ayarlarız )

    Pazarlıksız 50 Tl - Pazarlıklı 55

    SATILDI
    Forum dışına


    Resim2
    Resim3
    Resim4
    Resim5
    Resim6
    Resim7
    Resim8


    Bilgisayar Ram'leri
    Ayrıyetten elimde 5 Tane Ram var içlerinde

    1 adet ddr2 512 mb
    diger 4 ü ise ddr 256 - 512mb felan sanırım pek anlayamadım resimlerden
    anlarsanız detaylı resim çekip koydum
    Ddr2'ler 667 mhz'dir . 2 Side calısmaktadır kullanıyordum ..
    normal ddr leri bilmiyorum calısıp calısmadıklarına bakamadım .

    5 Ram için 10 lira istiyorum
    yanında resimdeki pil şarj cihazını veriyorum




    detaylı ram resimleri :
    resim1
    resim2
    resim3
    resim4
    resim5

    Not : Kingston 1 gb ddr2 667 Mhz ram vardır - 15 TL İstenirse resim gönderebilirim çalışmaktadır denendi.
  • 06-04-2013, 12:29:29
    #2
    Dostum masaj aletine güldüm baya bi.O nası bi masaj aletidir öyle...Şaka bir yana.Hayırlı satışlar dilerim...
  • 06-04-2013, 13:21:39
    #3
    bisiklet kaç yıllık ? ve çok kullanılmışmı bi bozukluğu varmı ?
  • 06-04-2013, 14:10:22
    #4
    o masaj aleti baş ağrısı için diye biliyorum elektirikli boyuna tutuyorsun inceden inceden çarpıyor
  • 06-04-2013, 17:10:56
    #5
    Pazarlıklı ve pazarlıksız fiyatları anlamadım.
  • 06-04-2013, 19:33:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KapitalWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazarlıklı ve pazarlıksız fiyatları anlamadım.
    Anladığım kadarıyla pazarlığı kendi kendiyle yapmış arkadaş

    Bisikletin yürüyeninde bi sıkıntı var mı?
    İyi satışlar.
  • 06-04-2013, 21:37:25
    #7
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum masaj aletine güldüm baya bi.O nası bi masaj aletidir öyle...Şaka bir yana.Hayırlı satışlar dilerim...
    Niyeki hocam Eskiden kalmış ilanı süslesin diye koydum. İşine yarayan olursa çarpılma riskini göze alaraktan denerim Çünkü bildigim kadarıyla bu alet elektirik vererek igne etkisi yapıyor

    kankutweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bisiklet kaç yıllık ? ve çok kullanılmışmı bi bozukluğu varmı ?
    3 yada daha fazla geçmiştir alınalı 450 tl'ye almıştım
    bi bozuklugu yoktur geçen sene eniştem spor amaçlı bisiklete binecekti benden istemişti . 120 tlye bütün bakımlarını yaptırmıştı jant lastik vites firen vb.

    avantajgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o masaj aleti baş ağrısı için diye biliyorum elektirikli boyuna tutuyorsun inceden inceden çarpıyor
    aynen hocam heralde öyle birşey igne etkisi yapıyor hafif hafif elektirik vererek
    KapitalWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazarlıklı ve pazarlıksız fiyatları anlamadım.
    Hocam şöyle söyleyeyim . Normal fiyatı ( Pazarlıklı ) 55 . Son olur dersenizde ( 50 )

    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla pazarlığı kendi kendiyle yapmış arkadaş


    Bisikletin yürüyeninde bi sıkıntı var mı?
    İyi satışlar.
    Biraz öyle oldu hocam kendi kendime yaptım pazarlıgı
    Bisikletin yürüyeninde bi sıkıntı yoktur geçen sene enişteme vermıstım işte .
    bütün bakımlarını yaptırmıstı daha sonra geri aldım yürüyenindeki tek sıkıntı arka tekerde zincir var kıramadım yani yürümüyor diyebiliriz

    Teşekkür ederim
  • 09-04-2013, 01:24:23
    #8
    Masaj aletinin kendi resmi eklendi .
    yeni ürün olarak ram'ler eklendi
    Android İphone'nin fiyatı düşürüldü..
    Takas seçenegi eklendi
  • 09-04-2013, 01:38:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    telefonun son oluru nedir üstad