DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum masaj aletine güldüm baya bi.O nası bi masaj aletidir öyle...Şaka bir yana.Hayırlı satışlar dilerim...
Niyeki hocam Eskiden kalmış ilanı süslesin diye koydum. İşine yarayan olursa çarpılma riskini göze alaraktan denerim Çünkü bildigim kadarıyla bu alet elektirik vererek igne etkisi yapıyor

kankutweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bisiklet kaç yıllık ? ve çok kullanılmışmı bi bozukluğu varmı ?
3 yada daha fazla geçmiştir alınalı 450 tl'ye almıştım
bi bozuklugu yoktur geçen sene eniştem spor amaçlı bisiklete binecekti benden istemişti . 120 tlye bütün bakımlarını yaptırmıştı jant lastik vites firen vb.

avantajgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o masaj aleti baş ağrısı için diye biliyorum elektirikli boyuna tutuyorsun inceden inceden çarpıyor
aynen hocam heralde öyle birşey igne etkisi yapıyor hafif hafif elektirik vererek
KapitalWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazarlıklı ve pazarlıksız fiyatları anlamadım.
Hocam şöyle söyleyeyim . Normal fiyatı ( Pazarlıklı ) 55 . Son olur dersenizde ( 50 )

Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladığım kadarıyla pazarlığı kendi kendiyle yapmış arkadaş


Bisikletin yürüyeninde bi sıkıntı var mı?
İyi satışlar.
Biraz öyle oldu hocam kendi kendime yaptım pazarlıgı
Bisikletin yürüyeninde bi sıkıntı yoktur geçen sene enişteme vermıstım işte .
bütün bakımlarını yaptırmıstı daha sonra geri aldım yürüyenindeki tek sıkıntı arka tekerde zincir var kıramadım yani yürümüyor diyebiliriz

Teşekkür ederim