• 28-10-2010, 22:28:37
    Bence motorlar birer saat açılırsa çok iyi olur. Faydası daha fazla olur.
  • 29-10-2010, 01:12:18
    Teşekkürler şuan alexa durumum iye gidiyor 1.5milyonda
  • 29-10-2010, 09:07:47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 motoru da açıyorum ben. daha iyi.
  • 29-10-2010, 10:03:59
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşalar ben ikisinide açıyorum sıra sıra 3-4 saat.
  • 29-10-2010, 10:20:13
    Kayıt devam ediyorsa bende katılmak istiyorum.Teşekkürler
  • 29-10-2010, 11:02:06
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt devam ediyorsa bende katılmak istiyorum.Teşekkürler
    Son 2 kişilik yerimiz vardır.

    Aşağıdaki forma uyarak konu altından yollayınız.
    İyi Günler

    Katılım Formu
    Site Adresi :
    Alexa Değeri :
    Rss Adresi :
    İsim yada Nick :
  • 29-10-2010, 11:14:09
    Katılım Formu
    Site Adresi : http://ardaturan.de
    Alexa Değeri :6.406.422
    Rss Adresi : http://www.ardaturan.de/feed/rss/
    İsim yada Nick : Fistiktube

    Teşekkürler
  • 29-10-2010, 12:15:12
    Motor 1 çalıştırıldı.
  • 29-10-2010, 12:19:53
    fistikTUBE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılım Formu
    Site Adresi : http://ardaturan.de
    Alexa Değeri :6.406.422
    Rss Adresi : http://www.ardaturan.de/feed/rss/
    İsim yada Nick : Fistiktube

    Teşekkürler
    Sisteme eklendiniz.
    Hergün motor 1 i çalıştırınız ve bildirim yollayınz.
    İyi GÜnler