• 16-09-2022, 19:35:27
    #1
    Edit : @denizturhan34; Ödemeyi geçmiştir kendisine şimdiden hayırlı olsun konu kilit.
    ______________________________________
    Merhabalar bu cihazı ocak ayında hepsiburada dan aldim faturasi var ama garanti olayini bilmiyorum , cihazı çok az kullandım.

    Üniye gideceğim ve acil nakde ihtiyacim var 700₺ ye bu ürünü alan kisiye simdiden hayirli olsun kargoyu alici ödemeli gönderirim.

    Evet 700₺ ye bu ürünün çakmasını satıyorlar simdiden hayirli olsun.




  • 16-09-2022, 19:38:51
    #2
    Satılmaz ise gelecek ay ile almak isterim
  • 16-09-2022, 19:38:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    replika ise alın ürün
  • 16-09-2022, 19:42:03
    #4
    Orjinal ise alabilirim
  • 16-09-2022, 19:43:48
    #5
    Kafa üstü olsa kacirmazdim
  • 16-09-2022, 19:47:47
    #6
    ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    replika ise alın ürün
    Orijinal
  • 16-09-2022, 19:48:38
    #7
    Almak isterim dmden yazablrsnz
  • 16-09-2022, 19:49:33
    #8
    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orjinal ise alabilirim
    Orijinaldir

    denizturhan34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almak isterim dmden yazablrsnz
    Hocam siz yazar misiniz karisiklik olmasin
  • 16-09-2022, 19:55:43
    #9
    WhatsApp üzerinden iletişime geçildi.