Edit : @denizturhan34; Ödemeyi geçmiştir kendisine şimdiden hayırlı olsun konu kilit.
______________________________________
Merhabalar bu cihazı ocak ayında hepsiburada dan aldim faturasi var ama garanti olayini bilmiyorum , cihazı çok az kullandım.

Üniye gideceğim ve acil nakde ihtiyacim var 700₺ ye bu ürünü alan kisiye simdiden hayirli olsun kargoyu alici ödemeli gönderirim.

Evet 700₺ ye bu ürünün çakmasını satıyorlar simdiden hayirli olsun.