• 04-05-2019, 12:11:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    3 Yıl once 1100 TL ye aldıgım orjınal seıko marka saaatimi modelınden sıkıldıgımdan dolayı satıyorum, saatte calısmayan arızalı vs hiçbir yeri yoktur. 1 kez pilini değiştim suan sıfırı sanıyorum 1500-2000 TL civarı kutusu var ama kutusunun kapağı ve faturası yok saat alıp satmadıgım ıcın bu tip seylerı tutmam. resimleri az once cektım.

    550 TL istiyorum Son 500 e vericem takas ve pazarlık yok
    Ödeme: iş bankası, En Para, Garanti





  • 05-05-2019, 00:19:50
    #2
    Keşke automatic olsaydı çok güzel saat
    • Candede
    Candede bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 09-05-2019, 15:07:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Letgo aracılıgı ıle satıldı.