3 Yıl once 1100 TL ye aldıgım orjınal seıko marka saaatimi modelınden sıkıldıgımdan dolayı satıyorum, saatte calısmayan arızalı vs hiçbir yeri yoktur. 1 kez pilini değiştim suan sıfırı sanıyorum 1500-2000 TL civarı kutusu var ama kutusunun kapağı ve faturası yok saat alıp satmadıgım ıcın bu tip seylerı tutmam. resimleri az once cektım.
550 TL istiyorum Son 500 e vericem
takas ve pazarlık yok
Ödeme: iş bankası, En Para, Garanti