Merhaba ArkadaÅŸlar,
Kullandığım Cihaz Güncelliğini Kaybettiği İçin Bir Android Cihaz Almaya Karar Verdim. Bu Konuda R10 Ailesinden Yardım Almak İstiyorum. İlk Android Cihazım Olacağı İçin Kendim Karar Veremedim Siz Daha Tecrübelisiniz Diye Size Bırakıyorum.
Cihazda Aradığım Önemli Özellikler :
-Adobe Flash Destekli
-En Az Android 2.3 (Gingerbread)
-En Az 3,2 İnç.
----Diğer Özellikleri Hoşuma Giderse Bütçeyi Biraz Daha Artırabilirim.
_____________________________
Benim Bulduğum Bir Kaç Model
•Samsung Galaxy Ace (Android 2.2 Kullanıyor Heralde.)
•Samsung Galaxy Gio (Android 2.2 Kullanıyor Heralde.)
•HTC Desire C (HTC Golf) (Sürümünü Bilmiyorum Ama Hoşuma Gitti)
______________________________
Bu Cihazlar Nasıldır ? Özellikle HTC Golf Hoşuma Gitti Kötü Yanları Nelerdir ?
---
Herkese Çok Teşekkürler...
Android Cihaz Tavsiyesi (Max : 600 TL)
20
●1.691
- 10-01-2013, 20:17:05- Yönü Olarak Flash Desteği Yokmuş Doğrumudur ?Drowlyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2013, 20:31:50O fiyata alınabilecek en iyi telefonlardan birisi. Arkadaşım kullanıyor, araştırmakta fayda var.
http://www.hizlial.com/u02.044.1472.0003/motorola-atrix