• 10-01-2013, 19:32:52
    #1
    Merhaba ArkadaÅŸlar,
    Kullandığım Cihaz Güncelliğini Kaybettiği İçin Bir Android Cihaz Almaya Karar Verdim. Bu Konuda R10 Ailesinden Yardım Almak İstiyorum. İlk Android Cihazım Olacağı İçin Kendim Karar Veremedim Siz Daha Tecrübelisiniz Diye Size Bırakıyorum.

    Cihazda Aradığım Önemli Özellikler :
    -Adobe Flash Destekli
    -En Az Android 2.3 (Gingerbread)
    -En Az 3,2 İnç.

    ----Diğer Özellikleri Hoşuma Giderse Bütçeyi Biraz Daha Artırabilirim.
    _____________________________
    Benim Bulduğum Bir Kaç Model
    •Samsung Galaxy Ace (Android 2.2 Kullanıyor Heralde.)
    •Samsung Galaxy Gio (Android 2.2 Kullanıyor Heralde.)
    •HTC Desire C (HTC Golf) (Sürümünü Bilmiyorum Ama Hoşuma Gitti)
    ______________________________

    Bu Cihazlar Nasıldır ? Özellikle HTC Golf Hoşuma Gitti Kötü Yanları Nelerdir ?

    ---
    Herkese Çok Teşekkürler...
  • 10-01-2013, 19:33:48
    #2
    Samsung Galaxy Wonder avea 650TL bi araştır istersen
  • 10-01-2013, 20:10:40
    #3
    Arkadaşlar Başka Öneri Yok Mu ?
  • 10-01-2013, 20:13:45
    #4
    HTC Desire C arkadaşımda var. Tavsiye ederim.
  • 10-01-2013, 20:17:05
    #5
    Drowlyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HTC Desire C arkadaşımda var. Tavsiye ederim.
    - Yönü Olarak Flash Desteği Yokmuş Doğrumudur ?
  • 10-01-2013, 20:31:50
    #6
    O fiyata alınabilecek en iyi telefonlardan birisi. Arkadaşım kullanıyor, araştırmakta fayda var.

    http://www.hizlial.com/u02.044.1472.0003/motorola-atrix
  • 10-01-2013, 20:32:56
    #7
    Daha dün Wonder aldık arkadaşa gayet güzel ben beğendim.
  • 10-01-2013, 20:35:00
    #8
    HTC wildwire s kullanıyorum gayet memnunum tavsiye ederim
  • 10-01-2013, 20:36:38
    #9
    @TheRAPy : Bakayım Kardeşim. -Teşekkürler.

    Exwore : Evet İlk Gözüme Çarpan Cihazlardan Biri Ama Bütçeyi Aşıyor