• 14-03-2013, 00:57:48
    #19
    Hocam bulduğunuz 3 modelde en berbatları. Hele galaxy ace ve gio asla tavsiye etmem. Aldığınıza alacağınıza nin pişman olursunuz. Alacaksanız ya galaxy ace 2 yada galaxy s advance alın. Zira bunlara jelly bean geldi. Ace 2 abimde var çok iyi bir makine. Ama bulabilirseniz uygun fiyata s advance öneririm. Onun performansı daha iyi.

    XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 14-03-2013, 01:02:25
    #20
    Motorola atrix alabilirsin

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 14-03-2013, 11:03:52
    #21
    Samsung Ace 5830 tavsiye ederim.