Hocam bulduğunuz 3 modelde en berbatları. Hele galaxy ace ve gio asla tavsiye etmem. Aldığınıza alacağınıza nin pişman olursunuz. Alacaksanız ya galaxy ace 2 yada galaxy s advance alın. Zira bunlara jelly bean geldi. Ace 2 abimde var çok iyi bir makine. Ama bulabilirseniz uygun fiyata s advance öneririm. Onun performansı daha iyi.
XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Android Cihaz Tavsiyesi (Max : 600 TL)
20
●1.691
- 14-03-2013, 00:57:48
- 14-03-2013, 01:02:25Motorola atrix alabilirsin
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi