merhaba arkadaşlar.
geçen hafta galaxy note'a samobile dan yayınlanan 4.1.2 sistemini güncelledim. sistemin kullanımı harika oldu ancak bi o kadar da yavaşladı. mesajlar kaydırması o kadar yavaşladı ki tekliyor sürekli. eski sürüme geri döneceğim ancak bilen birisi varsa hızlandırma konusunda çok iyi olur. Değiştirmek istemiyorum, sistem genel anlamda çok güzelleşti.
şimdiden teşekkür ederim.
samsung galaxy note 4.1.2 güncellemesi
4
●685
- 13-12-2012, 22:29:14http://www.andronova.net/2012/11/29/...leme-talimati/
şu adreste yapılıyor. kodu şu : N7000XXLSA
beta ama neden bu kadar yavaş olur ki? - 13-12-2012, 22:39:03Tamam hocam sızıntı beta bunlar.ylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle