• 13-12-2012, 22:14:17
    #1
    merhaba arkadaşlar.

    geçen hafta galaxy note'a samobile dan yayınlanan 4.1.2 sistemini güncelledim. sistemin kullanımı harika oldu ancak bi o kadar da yavaşladı. mesajlar kaydırması o kadar yavaşladı ki tekliyor sürekli. eski sürüme geri döneceğim ancak bilen birisi varsa hızlandırma konusunda çok iyi olur. Değiştirmek istemiyorum, sistem genel anlamda çok güzelleşti.

    şimdiden teşekkür ederim.
  • 13-12-2012, 22:22:10
    #2
    o sızıntı sürümdür Firmware : N7000XXLS2. Yani betadır şahıslar tarafından geliştirilir resmi değildir.
  • 13-12-2012, 22:29:14
    #3
    http://www.andronova.net/2012/11/29/...leme-talimati/

    şu adreste yapılıyor. kodu şu : N7000XXLSA

    beta ama neden bu kadar yavaş olur ki?
  • 13-12-2012, 22:39:03
    #4
    ylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.andronova.net/2012/11/29/...leme-talimati/

    şu adreste yapılıyor. kodu şu : N7000XXLSA

    beta ama neden bu kadar yavaş olur ki?
    Tamam hocam sızıntı beta bunlar.
  • 13-12-2012, 22:40:52
    #5
    ne güzel olmuştu telefon ya. neyse artık, eski sürüme dönmem lazım, çekilmiyor yavaşlığı. teşekkür ederim.