merhaba arkadaşlar.
geçen hafta galaxy note'a samobile dan yayınlanan 4.1.2 sistemini güncelledim. sistemin kullanımı harika oldu ancak bi o kadar da yavaşladı. mesajlar kaydırması o kadar yavaşladı ki tekliyor sürekli. eski sürüme geri döneceğim ancak bilen birisi varsa hızlandırma konusunda çok iyi olur. Değiştirmek istemiyorum, sistem genel anlamda çok güzelleşti.
şimdiden teşekkür ederim.