• 28-11-2012, 19:16:03
    #1
    selam arkadaşlar. Bir yakınıma 450-500 tl yi geçmicek, telefon almayı düşünüyoruz. Sadece Wi-fi üzerinden iletişim amaçlı kullanılacak bir telefona ihtiyacımız var.

    Bize viber,tango gibi uygulamaları sorunsuz çalıştıran, telefon görüşmelerinde sıkıntı yaratmıcak androit telefon neler önerebilirsiniz?

    Not: çakma, çıkma markalar olmasın lütfen adı sanı duyulan garantili bişey arıyoruz

    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 28-11-2012, 19:21:41
    #2
    Android olarak bende arıyorum fakat genellikle çökme sorunu oluyormuş. Samsung mini'ler fiyatları uygun sanırım...
  • 28-11-2012, 19:28:39
    #3
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android olarak bende arıyorum fakat genellikle çökme sorunu oluyormuş. Samsung mini'ler fiyatları uygun sanırım...
    çökme derken hocam? Android işletim sistemi olarak çökmemi yoksa Samsung mini telefonlar içinmi dediniz.

    bende galaxy s2 var bugüne kadar çökme göçme olmadı çünkü. birde alınacak telefon (wi-fi üzerinden konuşma için) sadece alo desin yeter. öyle kamsamlı oyun uygulama kaldıracak bişey istemiyoruz.
  • 28-11-2012, 19:56:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    telefon seçimi gerçekten zor bir iş, samsung modellerini incele derim.. kolay gelsin.
  • 29-11-2012, 11:00:33
    #5
    başka önerisi olan arkadaş yokmu?
  • 29-11-2012, 11:03:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Elimde 2.el galaxy w wonder var telefon çok temiz çok kullanışlı fakat internette dolaşırken şarz 3 saat gitmiyor istediğim fiyat 500 tl istersen resimlerini eklerim
  • 29-11-2012, 11:17:04
    #7
    pinokyotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde 2.el galaxy w wonder var telefon çok temiz çok kullanışlı fakat internette dolaşırken şarz 3 saat gitmiyor istediğim fiyat 500 tl istersen resimlerini eklerim
    saolun hocam 2. el alacağını sanmıyorum arkadaşın. sıfır garantili ürün bakıyoruz. saolun yinede.
  • 29-11-2012, 17:54:40
    #8
    LG Optimus Hub öneririm 499 TL Hepsiburada Fiyatı
  • 29-11-2012, 18:01:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bende Samsung Glaxy Pocket var 300tl civarında, gayet memnunum, araştırmanızı öneririm...