selam arkadaşlar. Bir yakınıma 450-500 tl yi geçmicek, telefon almayı düşünüyoruz. Sadece Wi-fi üzerinden iletişim amaçlı kullanılacak bir telefona ihtiyacımız var.
Bize viber,tango gibi uygulamaları sorunsuz çalıştıran, telefon görüşmelerinde sıkıntı yaratmıcak androit telefon neler önerebilirsiniz?
Not: çakma, çıkma markalar olmasın lütfen adı sanı duyulan garantili bişey arıyoruz
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.