selam arkadaşlar. Bir yakınıma 450-500 tl yi geçmicek, telefon almayı düşünüyoruz. Sadece Wi-fi üzerinden iletişim amaçlı kullanılacak bir telefona ihtiyacımız var.

Bize viber,tango gibi uygulamaları sorunsuz çalıştıran, telefon görüşmelerinde sıkıntı yaratmıcak androit telefon neler önerebilirsiniz?

Not: çakma, çıkma markalar olmasın lütfen adı sanı duyulan garantili bişey arıyoruz

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.