• 15-01-2025, 22:40:06
    #1
    Selamlar,

    Bugün elime samsung s22 telefon geçti, almanyadan alınmış ve 2 adet imeisi var, bir imeiyi sorgulattığımda "İthalat yoluyla kaydedilen IMEI" yazıyor diğer imei sorgulattığımda "kayıt bulunamadı" yazıyor. Telefonda root da varmış,rootu kaldırdım temiz bir kurulum yapıp hatlarımı taktım fakat arama yaparken ağda kayıtlı değil hatası alıyorum 2 hat içinde. Nasıl çözebilirim ? internette tüm araştırmalarımda ki gösterilen her şeyi yaptım ama bir türlü işin içinden çıkamadım.Bilen,başına gelen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
  • 15-01-2025, 22:44:00
    #2
    Sorguladığınız imei model ne çıkıyordu ? imei atılmış samsung telefonlarda cert patch yapılır, siz yazılım attığınız için patch silinir ve şebeke vermez.
  • 15-01-2025, 22:49:14
    #3
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorguladığınız imei model ne çıkıyordu ? imei atılmış samsung telefonlarda cert patch yapılır, siz yazılım attığınız için patch silinir ve şebeke vermez.
    1.İmei : GT-B7300 yazıyor diğer imei kayıt bulunamadı. nasıl çözebilirim ? cihaz bana rootlu geldi ben magisk ile rootu kaldırdım. root kaldırdığım için mi bu sorunu veriyor ?
  • 15-01-2025, 22:49:23
    #4
    Rootlu cihaza format atarsanız imei silinir hocam. Tekrardan imei atılması gerek.

    Konu hakkında ücretli destek sağlayabilirim WhatsApp
  • 15-01-2025, 22:51:42
    #5
    Yd cihazı hocam sizin ona server kaydı yaptırmanız lazım