Selamlar,
Bugün elime samsung s22 telefon geçti, almanyadan alınmış ve 2 adet imeisi var, bir imeiyi sorgulattığımda "İthalat yoluyla kaydedilen IMEI" yazıyor diğer imei sorgulattığımda "kayıt bulunamadı" yazıyor. Telefonda root da varmış,rootu kaldırdım temiz bir kurulum yapıp hatlarımı taktım fakat arama yaparken ağda kayıtlı değil hatası alıyorum 2 hat içinde. Nasıl çözebilirim ? internette tüm araştırmalarımda ki gösterilen her şeyi yaptım ama bir türlü işin içinden çıkamadım.Bilen,başına gelen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler.
Ağda kayıtlı değil sorunu
4
●58
- 15-01-2025, 22:40:06
- 15-01-2025, 22:49:141.İmei : GT-B7300 yazıyor diğer imei kayıt bulunamadı. nasıl çözebilirim ? cihaz bana rootlu geldi ben magisk ile rootu kaldırdım. root kaldırdığım için mi bu sorunu veriyor ?tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle