Merhabalar 15 Pro cihaza sahibim cihazımı bir süre kullanmayacagim bunun nedeni ise YD olması 4.Aya kadar kullanmayacagim çünkü cihaz bana yaz aylarinda lazım süreyi doldurmak istemiyorum.
Konumuza gelecek olursak ben telefonu kapatıp dolaba bıraktığımda her hangi bir yerinde bir sıkıntı çıkarır mı ? Pil sağlığı düşer mi ? Batarya zarar görür mü? Belli zamanlarda şarj etmem gerekir mi ? Şuan cihazım 26 günlük sıfır
Kullanılmayan iPhone Nasıl Saklanır.
7
●220
- 24-12-2023, 23:46:17
- 24-12-2023, 23:49:54Hattı çıkarttım bile hocam 🤣 son dakika golü olmasın diyeyusufw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2023, 23:53:10Şarjı tam dolu veya tam boş bırakmayınız. %50 doldurup istediğiniz gibi bırakabilirsiniz. Zaten fark ettiyseniz fabrikadanda %50 dolu bir şekilde gelir cihazlar.
- 24-12-2023, 23:56:27Yüzde 80 şarj ile kutusunda kapalı şekilde tutabilirsiniz fakat unutmayın iphone cihazlar kapalı olsa da bekleme konumunda olan bazı işlemler nedeniyle şarj götürmekte, bu nedenle ayda bir şarj durumuna bakın yüzde 10 altına inmişse tekrar yüzde 80'e kadar şarj edin.
- 25-12-2023, 00:47:35Şarj etmeniz gerek hocam sürekli. Batarya ölüyo yoksa bizzat başıma geldi 2-3 ay hiç açmamıştım bidaha açılmadı batafya değiştirmek zorunda kaldımcagdasronay bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.