Merhabalar 15 Pro cihaza sahibim cihazımı bir süre kullanmayacagim bunun nedeni ise YD olması 4.Aya kadar kullanmayacagim çünkü cihaz bana yaz aylarinda lazım süreyi doldurmak istemiyorum.
Konumuza gelecek olursak ben telefonu kapatıp dolaba bıraktığımda her hangi bir yerinde bir sıkıntı çıkarır mı ? Pil sağlığı düşer mi ? Batarya zarar görür mü? Belli zamanlarda şarj etmem gerekir mi ? Şuan cihazım 26 günlük sıfır