• 23-11-2022, 18:51:46
    #1
    Herkese Merhaba,

    Mesela bilgisayarda bu işlem var program araciliğiyla farkli diske windowsu komple ayni şekilde klonlayabiliyoruz. Mesela Chrome'ye bile girince hesaplara giriş yapman gerekmiyor eski sistem gibi calismaya devam ediyorsunuz yeni bilgisayara geçseniz bile.

    Sorum şu, yeni telefon alsam bu şekilde klonlama mevcut mu mesela yeni telefona klonlama yapinca tekrar tek tek her şeye girmem gerekmeden işlemi sağlayabilirmiyim? Android cihazlar için soruyorum bilgisi olan cevap yazarsa sevinirim
  • 22-12-2022, 11:22:28
    #2
    Konu baya eskide kalmış fakat swift backup adlı bi uygulama var root ile çalışıyor tüm uygulamaları arama kayıtlarını ve SMS mesajları yedekliyor
    Yedek almak için root gerekmez fakat geri yüklemek için root gerekiyor
  • 22-12-2022, 12:47:38
    #3
    istmhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu baya eskide kalmış fakat swift backup adlı bi uygulama var root ile çalışıyor tüm uygulamaları arama kayıtlarını ve SMS mesajları yedekliyor
    Yedek almak için root gerekmez fakat geri yüklemek için root gerekiyor
    sıfır telefona root atılmaz hocam ya mesela bilgisayarda https://www.ubackup.com/download.html bu program ile komple klonluyorum diğer ssd'yi takıp aynı şekilde yoluma devam ediyorum bana bu tarz bir şey lazım instagrama tekrar giriş yapmayacağım yani yedekleyince onada orada giriş yapılı olacak
  • 23-12-2022, 10:07:11
    #4
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır telefona root atılmaz hocam ya mesela bilgisayarda https://www.ubackup.com/download.html bu program ile komple klonluyorum diğer ssd'yi takıp aynı şekilde yoluma devam ediyorum bana bu tarz bir şey lazım instagrama tekrar giriş yapmayacağım yani yedekleyince onada orada giriş yapılı olacak
    Benim için cihazın 0 olması farketmez ne olursa olsun ilk kilidini açarım sonra root atarım.
    Kullandığınız yazılım Android 11 ve ustuyse büyük rahatlık sağlar
  • 23-12-2022, 10:13:33
    #5
    istmhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim için cihazın 0 olması farketmez ne olursa olsun ilk kilidini açarım sonra root atarım.
    Kullandığınız yazılım Android 11 ve ustuyse büyük rahatlık sağlar
    vay be hocam iphone asla kullanmazsınız sanırsam iphonede root yoktu
  • 23-12-2022, 10:16:43
    #6
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay be hocam iphone asla kullanmazsınız sanırsam iphonede root yoktu
    iPhone u denedim hiç benlik değil. Bi kere ben her ay rom değiştiren adamım. Canım sıkıldığı sürece rom değiştiririm