miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be hocam iphone asla kullanmazsınız sanırsam iphonede root yoktu
iPhone u denedim hiç benlik değil. Bi kere ben her ay rom değiştiren adamım. Canım sıkıldığı sürece rom değiştiririm