• 10-09-2022, 22:49:58
    #1
    Arkadaşlar merhaba, 2 Eylül'de samsung s22 aldım, fakat aldığıma pişman oldum diyebilirim, telefonun %100 den %1e yolculuğu maksimum 5 saat ekran süresi ile mümkün oluyor, bu sorunu çözmeyi bilen var mıdır ilk sorum bu, ikincisi de teknosaya yarın gitsem ve iade etmek istesem iade alırlar mı?
  • 10-09-2022, 22:58:36
    #2
    Muhtemelen bataryası arızalıdır hocam. İade yada değişim için yardımcı olurlar yüksek ihtimalle
  • 11-09-2022, 00:40:24
    #3
    PremiumTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen bataryası arızalıdır hocam. İade yada değişim için yardımcı olurlar yüksek ihtimalle
    Maalesef İnternette araştırdığım kadarıyla s22 ailesinde genetik bir problem