Arkadaşlar merhaba, 2 Eylül'de samsung s22 aldım, fakat aldığıma pişman oldum diyebilirim, telefonun %100 den %1e yolculuğu maksimum 5 saat ekran süresi ile mümkün oluyor, bu sorunu çözmeyi bilen var mıdır ilk sorum bu, ikincisi de teknosaya yarın gitsem ve iade etmek istesem iade alırlar mı?