• 19-08-2022, 14:14:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Sadece mobil verisi için kullanacağız, çok sağlam olmasına gerek yok.
    Yani ne bileyim, ekranı kırık olabilir, bataryası çabuk bitiyor olabilir, bunlar problem değil.
    Sağı-solu çatlak olabilir hiç mühim değil. Elinde bu şekilde olan varsa PM atabilirler.
    • hasancetin
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2022, 14:20:38
    #2
    Yd olur mu hocam
    ARKA KAPAĞI KURIK FACE İD AKTİF DEĞİL
    TİTREŞİM TUŞU ÇALIŞMIYOR
    KULLANIMA ENGEL HİÇ BİR DURUMU YOK TEMİZ TELEFON