Merhaba arkadaşlar. Sadece mobil verisi için kullanacağız, çok sağlam olmasına gerek yok.
Yani ne bileyim, ekranı kırık olabilir, bataryası çabuk bitiyor olabilir, bunlar problem değil.
Sağı-solu çatlak olabilir hiç mühim değil. Elinde bu şekilde olan varsa PM atabilirler.