• 17-07-2021, 15:10:11
    #1
    Merhaba, başlıkta belirttiğim Samsung Galaxy S20 FE model telefonu kullanan var mı?

    Yaklaşık 7 aydır kullanmaktayım son dönemlerde donma sorunu yaşıyorum. Örneğin bir bildirim geliyor ve bakmak için tıkladığımda telefon birden donuyor hiçbir fonksiyonu çalışmıyor, kapatma tuşuna uzun süre basılı tutuyorum yeniden başlıyor ve düzeliyor. Güncellemeleri eksiksiz yapıyorum sanırım donanımsal bir hata var, benim gibi bu sorunu yaşayan var mı?
  • 17-07-2021, 15:10:58
    #2
    Tüm Samsung telefonlarda böyledir. 6-7 ay sonra kabusa dönüşür
  • 17-07-2021, 15:11:11
    #3
    EZLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, başlıkta belirttiğim Samsung Galaxy S20 FE model telefonu kullanan var mı?

    Yaklaşık 7 aydır kullanmaktayım son dönemlerde donma sorunu yaşıyorum. Örneğin bir bildirim geliyor ve bakmak için tıkladığımda telefon birden donuyor hiçbir fonksiyonu çalışmıyor, kapatma tuşuna uzun süre basılı tutuyorum yeniden başlıyor ve düzeliyor. Güncellemeleri eksiksiz yapıyorum sanırım donanımsal bir hata var, benim gibi bu sorunu yaşayan var mı?
    Odin aracılığyla yazılımı bilgisayardan sıfırdan yüklemeyi denediniz mi?
  • 17-07-2021, 15:12:05
    #4
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm Samsung telefonlarda böyledir. 6-7 ay sonra kabusa dönüşür
    Hocam Note 20 Ultra kullanım. Şimdi S21 Ultra kullanıyorum bir sorun görmedim.
  • 17-07-2021, 15:13:50
    #5
    Hangi işlemciyi kullanıyor?
  • 17-07-2021, 15:14:53
    #6
    blackcemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odin aracılığyla yazılımı bilgisayardan sıfırdan yüklemeyi denediniz mi?
    Odin aracılığıyla yapmadım ancak fabrika ayarlarına sıfırlamıştım.


    tryigitx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi işlemciyi kullanıyor?
    Exynos işlemcili olan model hocam Türkiye pazarına sunulan sadece bu diye biliyorum.
  • 17-07-2021, 15:16:10
    #7
    blackcemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Note 20 Ultra kullanım. Şimdi S21 Ultra kullanıyorum bir sorun görmedim.
    S21 serisi dışındaki Samsung un tr modelleri çöp oluyor exynos son işlemci harici baya kötü. Kullandığınız telefon bu yıl çıkan en iyi telefondur

    Diğer bir konuya gelirsek düşündüğüm gibi exynos işlemcili model kullanıyormuş arkadaş geçmiş olsun hiç kimse o telefonu düzeltemez iade edin satın elinizden çıkarın
  • 17-07-2021, 15:16:18
    #8
    EZLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odin aracılığıyla yapmadım ancak fabrika ayarlarına sıfırlamıştım.




    Exynos işlemcili olan model hocam Türkiye pazarına sunulan sadece bu diye biliyorum.
    Snapdragon modeli de türkiye ye 1 hafta önce geldi. Bir de Odin ile denemeinizi tavsiye ederim. Birde 120 Hz de kullanın.