EZLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Odin aracılığıyla yapmadım ancak fabrika ayarlarına sıfırlamıştım.




Exynos işlemcili olan model hocam Türkiye pazarına sunulan sadece bu diye biliyorum.
Snapdragon modeli de türkiye ye 1 hafta önce geldi. Bir de Odin ile denemeinizi tavsiye ederim. Birde 120 Hz de kullanın.